ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΕΙΓΜΑΤΩΝ – ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΧΗΜΕΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Δραστηριότητα 1
Α) Εάν είχατε στη διάθεσή σας διάλυμα αλατόνερου και σας ζητούσαν να το διαχωρίσετε λαμβάνοντας και τα δύο συστατικά του (νερό και αλάτι) ποιον τρόπο θα προτείνατε για να το επιτύχετε;
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Β) Μεταβείτε στην παρακάτω ηλεκτρονική σελίδα της πλατφόρμας του ψηφιακού σχολείου: http://digitalschool.minedu.gov.gr/new/ και επιλέγετε υλικό ανά μάθημα, Χημεία, Χημεία Β’ Γυμνασίου, διαδραστικό βιβλίο μαθητή, Ενότητα 2.5 Διαχωρισμός μειγμάτων.
Βρείτε το παρακάτω κείμενο που αναγράφεται στην πλατφόρμα, κάντε κλικ στο εικονίδιο και πατήστε έναρξη:
Πού στηρίζεται αυτή η μέθοδος διαχωρισμού και σε τι διαφέρει από την εξάτμιση; Ανακοινώστε την απάντησή σας στην τάξη.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Κάντε κλικ στο πρώτο εικονίδιο για να παρατηρήσετε την περιγραφή της συσκευής απόσταξης. Στη συνέχεια κάντε κλικ στο δεύτερο εικονίδιο για να τη συναρμολογήσετε.
Δραστηριότητα 2
Α) Μέσα στους δύο σωλήνες της διπλανής συσκευής τοποθετούμε ποσότητα αίματος, που περιέχει ερυθρά και λευκά αιμοσφαίρια, αιμοπετάλια και πλάσμα.
Τι πιστεύετε ότι θα συμβεί εάν αναγκάσουμε το σύστημα σε γρήγορη περιστροφική κίνηση;
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Β) Βρείτε το παρακάτω κείμενο που αναγράφεται στην πλατφόρμα,
,κάντε κλικ στο εικονίδιο και πατήστε έναρξη:
Τι παρατηρήσατε; Προσπαθήστε σε συνεργασία με την ομάδα σας να δώσετε μία εξήγηση και να την ανακοινώσετε στην τάξη.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Αξιολόγηση: Μεταβείτε στην ενότητα για να απαντήσετε στις ερωτήσεις.
ΧΗΜΕΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Δραστηριότητα 1
Α) Εάν είχατε στη διάθεσή σας διάλυμα αλατόνερου και σας ζητούσαν να το διαχωρίσετε λαμβάνοντας και τα δύο συστατικά του (νερό και αλάτι) ποιον τρόπο θα προτείνατε για να το επιτύχετε;
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Β) Μεταβείτε στην παρακάτω ηλεκτρονική σελίδα της πλατφόρμας του ψηφιακού σχολείου: http://digitalschool.minedu.gov.gr/new/ και επιλέγετε υλικό ανά μάθημα, Χημεία, Χημεία Β’ Γυμνασίου, διαδραστικό βιβλίο μαθητή, Ενότητα 2.5 Διαχωρισμός μειγμάτων.
Βρείτε το παρακάτω κείμενο που αναγράφεται στην πλατφόρμα, κάντε κλικ στο εικονίδιο και πατήστε έναρξη:
Πού στηρίζεται αυτή η μέθοδος διαχωρισμού και σε τι διαφέρει από την εξάτμιση; Ανακοινώστε την απάντησή σας στην τάξη.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Κάντε κλικ στο πρώτο εικονίδιο για να παρατηρήσετε την περιγραφή της συσκευής απόσταξης. Στη συνέχεια κάντε κλικ στο δεύτερο εικονίδιο για να τη συναρμολογήσετε.
Δραστηριότητα 2
Α) Μέσα στους δύο σωλήνες της διπλανής συσκευής τοποθετούμε ποσότητα αίματος, που περιέχει ερυθρά και λευκά αιμοσφαίρια, αιμοπετάλια και πλάσμα.
Τι πιστεύετε ότι θα συμβεί εάν αναγκάσουμε το σύστημα σε γρήγορη περιστροφική κίνηση;
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Β) Βρείτε το παρακάτω κείμενο που αναγράφεται στην πλατφόρμα,
,κάντε κλικ στο εικονίδιο και πατήστε έναρξη:
Τι παρατηρήσατε; Προσπαθήστε σε συνεργασία με την ομάδα σας να δώσετε μία εξήγηση και να την ανακοινώσετε στην τάξη.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Αξιολόγηση: Μεταβείτε στην ενότητα για να απαντήσετε στις ερωτήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου